ΕιδήσειςΕπιχειρείν

Αλλάζουν τα δεδομένα στην αγορά ψωμιού…..

Νέα εμπορική διάσταση στην έννοια του παραδοσιακού φούρνου και του ψωμιού, ανατρέποντας τα έως τώρα δεδομένα που είχαν διαμορφώσει στην αγορά, κάποια σουπερ μάρκετ και αλυσίδες αρτοποιίας, εξομοιώνοντας το φρέσκο με το κατεψυγμένο, δίνει το πολυνομοσχέδιο του υπ. Οικονομικών

Το σχέδιο νόμου “για την απλοποίηση των διαδικασιών σύστασης επιχειρήσεων” που κατατέθηκε προχθές στη Βουλή, ενσωματώνει στο ελληνικό δίκαιο μια σειρά συστάσεων του ΟΟΣΑ για τον ανταγωνισμό και διορθώνει την αδικία από το τελευταίο μνημόνιο, που επέτρεψε να ονομάζεται αρτοποιείο ή φούρνος οποιοδήποτε σημείο παρασκευής ή πώλησης ψωμιού…

Με το νέο όρο “παραδοσιακός” επιτυγχάνεται η ανάδειξη του άρτου που παράγεται στο πλαίσιο μιας ενιαίας διαδικασίας από φρέσκες πρώτες ύλες σε διακριτό προϊόν καθώς καθιερώνεται η δυνατότητα της χρήσης των όρων «παραδοσιακός αρτοποιός», «παραδοσιακό αρτοποιείο» και «παραδοσιακός φούρνος» αποκλειστικά από τους αρτοποιούς που πωλούν, μεταξύ άλλων αρτοπαρασκευασμάτων και αρτοσκευασμάτων, αυτό τον τύπο άρτου. Κατά συνέπεια διασφαλίζεται η ορθή ενημέρωση του καταναλωτή, προάγεται ο υγιής ανταγωνισμός μεταξύ αρτοποιών και ενισχύεται η εμπορική αξία ενός παραδοσιακού εγχώριου προϊόντος.elena-panagivtoy

Η εξέλιξη αυτή, αμβλύνει τις αντιδράσεις των αρτοποιών που είδαν με δυσθυμία και προβληματισμό τις αλλαγές που επέφερε από πέρυσι τον Αύγουστο το μνημόνιο. Θυμίζουμε πως ήδη έχουν αρθεί οι περιορισμοί αναφορικά με τα σημεία πώλησής του και πλέον θα επιτρέπεται να γίνεται εμπόριο και από άλλες επιχειρήσεις αλλά πάντα με αυστηρή τήρηση των νόμων για την υγεία και την ασφάλεια των καταναλωτών, ενώ επιτρέπεται στα πρατήρια άρτου να ολοκληρώνεται το ψήσιμο ψωμιού από έτοιμα προϊόντα ζύμης κάνοντας χρήση της ονομασίας «αρτοποιείου».

Back to top button